What can I say?

Heej har inte kunnat uppdatera :)


Söndag:

Åkte in med Tingis på hippo och red igenom henne på bett eftersom vi kan börja rida henne på bett nu igen :D Hoppade några språng också :) Har inte riktigt vant mig vid att jag inte får ha så mycket i handen när jag hoppar henne eftersom hon blir irriterad på mig då och så slänger hon med huvudet men det blir bättre och bättre :)
Hon var suuuperfin i dressyren iaf:D Hade riktigt bra" schvung" i traven :) Och hennes galopp var riktigt härlig t.om höger galoppen :D


 Måndag:

Jag och Maja som har Rolf for ut med Tingis i skogen:) Det var kolsvart ute och vi var fullt utrustade med pannlampor och refläx västar och ländtäcken ben reflexer och hela kittet (A) Vi red i ca en timme och skrittade bara :) Vi red som längs en väg och vi tänkte svänga in i skogen men när vi hade kommit in en bit i skogen så tvärstannade båda hästarna och bara stirrade in i mörkret. Vi såg inte vad det var heller och hästarna vägrade gå fram och då blev vi ganska skrämda så då sa vi bara till varandra " Jag trooor vi vänder tillbaka eller?" sen så skrittade vi vårat snabbaste tillbaka ut på vägen och hästarna var väldigt uppspelta ;o Det var lääskigt ;S


Tisdag:

Red Vicky på lektion och jag tycker det gick pissdåligt! Inte alls den typ av häst jag är van att rida. I dressyren är hon så gryyyyyyyymt stel i vänster sidan!! Jag har värsta krampen i vänster armen idag! :P I början när vi började hoppa gick det inte alls bra! Jag tappde henne alldeles för mycket men sista linjen i slutet gick jättebra :)


Idag:

Har jag inte gjort så mycket :) Kände mig väldigt hängig idag på skolan men nu känns det bättre när jag tagit en alvedon :) Har gjort Smoothi och äter på en häxvrål med lakris smak!! :D<3<3
 och sen lyssnar jag på min nya favvorit lååt!! :D sååå härlig!!



Visst är den härlig! :D

aja, nu ska jag kolla bloggkoll och allt annat uppdaterart snaart pusshejj<3






dead by april <3

Dom har jag faktiskt sett liive! :D Coolt, hahah NOT! :D <3

2009-11-18 » 19:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback