(a)

Gooodmooorniiiing<3

hoppas alla kom ihåg att ställa tillbaka till vinter tid idag =)

Idag så ska jag fara ut och rida tingis i skogen :) Jag ska vara mycket bestämd för hon skulle bara våga slänga av mig igen!! Men det är nog ingen fara hopps jag :)

Sen så ska jag väll typ städa rummet och göra sådana allmänt tråkiga saker och sen kanske fortsätta sticka på min halsduk :) Jag kan lägga in på hur den ser ut för tillfället lite senare :)

Sen ikväll så ska jag och Maja gå på bio och se UPP 3D eftersom det bara fanns i 3D och det fick ingen annan film :)
Men den är säkert bra eftersom många i min klass har sett den och tyckte den var jätterolig :)
aja, men nu så ska jag nog gå och börja klä på och så inför stallet men jag uppdaterar senare hur det har gått pusshej<3

 me right now(a)






Haha :) Jag och Saga gick oxå på UPP men inte i 3D kram<3

2009-10-27 » 22:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback