Amazing<3

Herruguud vilken underbar ponny jag har!!! :D

Idag har jag hunnit med att:

1.Vakna klockan 6
2.sy ett trasigt täcke
3 varit hyper taggad
4.Ridit
5.Gråtit
6.Ridit
7.skrattat
8. Dött

ahahah, nää men jag vaknade klockan 6 i morse och sen klockan halv 10 sydde jag Tingis trasiga innetäcke och sen var jag hypertaggad tills klockan kanske var halv 5 då jag började rida fram och sen gick det SUPERBRA!!!!!!!
Gick dubbelnolla med Tingis och 1 utanför placering!!! :D
Sen när jag kommit ut från banan började jag gråta eftersom jag då äntligen fattade att jag har en egen super ponny!!!!!! Att jag precis har tävlat min egen ponny!!!! Sen efteranmälde vi oss till L:bn ( vi hoppar altså ingenting imorn ) och sen började jag rida fram Bubbis som var superfin och jättetaggad. Haha, han var så himla rolig eftersom när vi galopperade så började han skrika och bocka och han tyckte det var buskul!! :D
Vi fick ett stopp på sista hindret i grunden men det var helt mitt fel :) Han var superfin!! :D
Med Tingis gick det ganska bra faktiskt :D
Hon vrickade till sig lite på framhoppningen men det gick endå ganska bra på banan vi fick ett stopp på hinder nr 2 för båda blev lite osäkra och sen fick vi ett nerslag men annars var hon suuuper :D<3<3
jaa, det var väll det jag har hunnit göra idag.. :P
men nu ska jag gå och ta en dusch och tagga som FN med Bubbis i morgon :D
Önska mig lycka till :D

p.s jaa, adde och becca är ihop till dig som undrade d.s <3






Är rebecca och adde ihop????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2009-10-10 » 21:58:18

duktiga ni är! :)

2009-10-11 » 09:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback