Godmorgon<3

heej, det har redan börjat ramla in komentarer och det är superkul! :D
Jag blir lika glad varje gång jag får en ny komentar :D
--

Idag så är det sista dagen på clinicen med Tingis. Det skulle vara mer dressyr nu och det känns bra eftersom jag gärna vill få igenom hennes stela högersida i galoppen men eftersom jag har ett hackamore så går det nästan inte så jag längtar verkligen tills jag får tillbaka bettet på henne :)
Sen så har jag en tråkig nyhet och det är att jag kommer inte hinna uppdatera idag för jag kommer vara i stallet från klockan 11 till klockan halv 9 ikväll.. ;/ Jag tycker det ska bli jättekul men tycker nog inte ni eftersom jag inte hinnder uppdatera då..

Men jag kommer att försöka uppdatera massor senare :) Det är ju mcyket lättare att hinna uppdatera också när man inte har skolan att tänka på eftersom det är häääärligt höstlov! :D
Aajaa, men nu så ska jag gå och äta frukost och peppa inför clinicen och sendan så har jag ju ridlektion på hippo idag klockan 19.00 till 20.00 i lilla ridhuset :) var ju en fråga på frågestunden så jag kan svara på den här :)
aja, ha det braaa :)

p.s kom ihåg att fråga extra mycket nu när jag är borta (a) d.s






Går det bra med Tingeling? :) Ni passar verkligen bra ihop! :)

2009-10-27 » 09:48:24

Vad är det bästa med tingeling?

Vad gör du din header och de i för program? :)

Vilket stall står tingeling på?

2009-10-27 » 10:48:14

Hej!

Bilderna kommer nästa vecka, så jag skickar bilder och info om designen då om det är ok! :)

Kan ju passa på att ställa några frågor också då! :)



1. Vad är dina kortsiktiga och långsiktiga mål? :)

2. Vilka är dina brister och starka sidor som ryttare? :)



<33

2009-10-27 » 21:41:16

Vad heter du imellan namn? :)

Vad är det bästa och sämsta med dina syskon

2009-10-27 » 22:24:56
» betty

kan du göra en design till min och min kompis blogg? :]

snälla asså vi kan inte göra en själv, så kan du göra en design till oss? :*

2009-10-28 » 17:06:57

vad heter don kompis beccas blogg??

2009-10-28 » 23:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback