Hey You!

Hey You, i'm soon are goning to Tingis :) Hon ska vila idag eftersom hon inte fått ngn vilo dag den här veckan<3 Jag sak fota hur hon ser ut nu när hon är rakad hon blev säkert suuuuperfin hoppas jag<3
Beccis ska komma sen och vi ska köpa grejjer till ikväll<3 Det ska bli myyyyysigt!! Pappa snällast i världens ska hyra en film till oss :D Jag tror han hyr en skräckis som jag tänker tvinga Fegis-Becca att se. Sen ska vi sminka maja och hennes kompisar som ska gå på halloween:P Maja, ska vara mussepigg och hennes kompisar zombie och vampyr :P det blir en blanding häär :P
Vad ska ni göra på halloween?

Mysa?
Äta massor av godis?
Gå bus eller godis?
Låsa in er på erat rum?
Fest?

Jag brukade när jag var mindre gå halloween och senaste gången jag gick var nog för 3 år sedan när jag var 10 :)

aja, nu sak jag gåå ses seeen<3








» Saga

Äta massor av godis & mysa ;)

2009-11-01 » 10:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback