hoppträningen igår :)

heej, har precis ätit middag :)'

igår på hoppträninge  gick det superbra :D
Vi red ju på hacket för första gången och när jag red fram testade hon mig lite ifall hon fick gå som hon ville men sen gick det bra :) Sen så började vi hoppa fram på ett litet räcke som var kanske 50-60 och då bara rusade hon mot hindret och hoppade av jättelångt ifrån och sen började hon bocka efteråt:P haha heelt galen var hon :P Men sen så började jag lära mig hur jag skulle göra för att bromsa henne och det gick tillslut super och hon fortsatte bara bocka lite grann :) På varenda hinder så kändes det som om hon hoppade hur högt över som helst :P haha, sen i en 3 kombination med ett galopp språng i mellan så då kändes det också som om hon var super högt över och sen började hon såklart bocka efteråt men man märker att hon gillar hacket och eftersom vi ska rida med det fram till jul är det ju bara att börja träna :)



Jusst nu sitter jag på mitt rum och skriver och mamma har precis slingat mitt hår så jag hoppas det blir bra :D Det ska bli ljusare men nu ska jag snart tvätta ut det lägger in en bild sen puss och kraam vi sees ;*<3





fett najs får se resultatet imorgon då:)<3



Ps, snygg design:]<3

2009-10-19 » 20:45:41

fett najs får se resultatet imorgon då:)<3



Ps, snygg design:]<3

2009-10-19 » 20:46:10

Kul, hoppas att det kommer gå bra för er på hackamore men det tror jag! :)

Hälsa hem, och pussa på Tingo! <3

2009-10-22 » 18:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback