Mogonen är hääär :P

heej och godmorgon :)

fick en komentar som undrade varför jag har hackamore på Tingis nu och det är för att när vi  kollade hennes tänder i förrgår så hade hon ett sår i lanarna så nu ska vi rida på ett hackamore ett tag tills det har läkt :)
-------------

Igår var det ju bloggawards och FOKI vann ju årets blogg och årets nykomling och årets mest orginella blogg. :)

Jag satt typ vid datorn hela kvällen eftersom min dator laggade sönder och jag höll på att göra en blogg design till greta och frida och då blev jag så sugen på att göra en till mig själv också när jag såg hur fin deras blev så då gjorde jag det och resultatet blev bara snyggigt tycker jag :D
 Idag så ska vi ju in på hippo och hoppträna det är sista träningen innan vinter uppehållet :) Då ska vi nog få hjälp hur jag ska rida henne på hackamore :) Jag som äntligen hade börjat rida henne bra nu på stångbettet men aja, det är nog skönt för henne att slippa bett ett tag :)

Idag så ska jag väll också städa mitt rum eftersom det är "städsöndag" men det borde gå fort..?
aja, nu så ska jag nog kanske ta en dusch eller äta frukost ha en bra morgon uppdaterar mer sen kraam<3

 morgon trött XD





Jag vill gäärna ha en! :)

2009-10-18 » 13:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback