OMG!!!! :o

Helt OTROLIGT!!!!! :D


Idag så red jag Bubbis i en L:B i dag och han var heeeeeeelt underbar!!! :D
Men i en kombination så fläskade jag på istället för att sitta kvar så då hoppade vi in för stort och sen fick han inte plats så då fick vi ett stopp men annars var han heeeeeeelt underbar!! :D Han bjöd  supermycket på alla hinder och han var verkligen i toppform! :D

Sen i L:a debuten gick det så j*vla bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Jag har aldrig ridit så bra på en tävling förut!!!! :DDDD
I grunden så red vi felfritt och han var suuuuuuuuuuuuuuuuuperfiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin<3<3<3<3
Men sen i omhoppningen tog min ork slut och jag orkade inte rida hela vägen så vi fick ett nedslag på 10:an och sen stannade vi ut oss på näst sista hindret med det räckte lång väg!!! :D

av alla kategorier ihop slagna kom jag 3:a!!!!!! :D


helt sjukt!!! :D

Min och Bubbis första L:a och det var ihop slaget B-C och D ponnyer :D
Såå fett cooolt!! :D
ska lägga in bilder imorgon och kanske kommer det en film när jag rider Tingeling i L:C L:B och Bubbis L:B L:B L:A

men nu ska jag gåå hejdåå<3

En bild från Nicolina från L:bn idag :D



 





» maja

tja! :)

jag har bilder från hippo om du vill ha. adda; [email protected] :)

2009-10-18 » 12:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback