Stan med Amanda<3

Heej, och förlåt att jag inte har uppdaterat idag ;/

Vaknade halv 10 och satte mig för att se en vänner box ( säsong 5  200kr på maxi per box ) och sen var det bara att hoppa i duschen och städa rummet och sen satte jag mig på bussen till stan för att möta Amanda<3
Först åt vi lunch på Subway och jag åt en hel 30 cm!! :O Helt sjukt vad mätt jag blev efteråt! :P Sen så gick vi in på Gina Tricot och då köpte jag en T-shirt och ett Linne ( bild kommer längre ner ) som var supersnyggt :)
Sen gick vi runt litegrann och gick in på H&M, Monkey (stavning?), Lindex, Kicks m.m
Jag köpte iaf, en Foundation på H&M och ett helgrått linne på Carlings :)

sen kom jag hjem för ca 45 min sen :)

Här kommer bilder<3



T-shirt Gina Tricot - 99 kr
Foundation- H&M - 149 kr
Linne- Carlings - 49.50 kr (50% REA på alla tjej överdelar)
Linne- Gina Tricot - 149 kr

det var min shopping iaf :)
nu ska jag plugga matte inför matteprovet på fredag ;/ Ha det bra puss<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback