Tudeluu:P

hann ju som sagt inte uppdatera igår men jag gör det nuu :)

Igår på clinicen så gick det superbra :) Vi hade en till liten bom bana och det tyckte hon var kul :)
Det var ganska tungt underlag i dag i ridhuset eftersom de hade ny harvat så det blev ju lite jobbigare för hästarna och Tingis blev RIKTIGT genomsvettig! Så det blir superbra nu att raka henne så fort som möjligt etfersom jag inte vill att min snutt ska dö av svett :P<3
Sen så var det ju ridlektion med hoppgruppen senare på kvällen :)
Red ju Jackpot ( ni som rider på hippo vet ju vem han är ) och det gick superbra tycker jag :) Han är ju väldigt ung och orutinerad och vi hade typ bara "titt" hinder så som: plank, vatten matta och låda.
Men vi stannade ngra gånger men sen så var han super duktig! :D Han var fin i dressyren också men man måste samtidiogt passa honom så han inte "krullar" med nacken och fuskar. Camilla tyckte jag red honom jättebra så jag ska nog rida honom nästa gång också<3 :)

Idag så ska jag och Lillan ta det lugnt i skogen och bara lunka på ta lite trav och öva på fattningar kanske? :) Beror lite på underlaget och vars vi ska rida, men jag tror att det är ganska bra underlag eftersom det har regnat ganska mycket så det är ju inte hårt iaf :)

Tack så jättemycket för alla roliga frågor jag har fått så fortsätt bara att fråga :D

ha det  bra uppdaterar mer under dagen puss hejj<3

 jackpot<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback