dålig uppdate ;/

heej bloggeliblogg och förlåt för dålig uppdatering ;/

hoppade Tingis igår dåe, på hoppträningen gick bara bra ;D vi hade som en markarbetes övning och några små hinder :) Det var en SUPERBRA övning för Tingis så hon kommer ordentligt på bakbenen :D Hon var superfin! Ibörjan ville hon bara springa ifrån det men när hon märkte att det inte fukgerade så jobbade hon på bra :D Sen hade vi en kombination som vi höjde upp andra hindret på så det högsta var väll iaf kanske 110 MINST! :D
Gick bara bra,fast en gång så snubblade hon in över första hindret och då var jag inte beredd och då flög jag av men gjorde inte illa mig :)

-- Sen var jag ju med Becca i onsdags då jag klippte mig ( tar inte dagarna i ordning ) så en liten före ochc efter bild på mitt hår och lite andra söta bilder kommer i slutet av inlägget :)

Idag red jag med Signe och en tjej som heter Marie eller Maria ut i skogen och red på jättebra grässtigar och det kallas "Bonvägen 2" sen imorgon ska jag rida "Bomvägen 1" hihi, ska bli superkul :)
Aja, men nu kommer bilderna puss och kraam<3

FÖRE

EFTER

Sen var jag ju med Beccis också<3







 ahahah, Beccis ritade av sin kille på min axel :P haha fett snygg eller hur? :P






håret blev ju galet bra! kram

2009-09-05 » 08:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback