en liten uppdatering<3<3

heej, har inte uppdaterat men gör det nu :)

igår så provade vi 4 sadlar på Tingis :) 2 av dem behövde jag inte ens rida med för de var så trånga sen så bara för att alla verkade så trånga lånade vi en av fjordingarnas sadel och den var för stor :P haha det kommer nog inte bli så lätt att hitta en sadel till henne för hon är bredare än vad man tror :P Idag så har maja tagit henne och de har ridit i skogen och det gick bra :) Imorgon ska jag ju rida i skogen med en fjording också det ska bli kul :D aja, men nu så har jag väll skrivit lite om idag och lite om igår:P

---

asså jag har läst Twilight nu och man blir såå kär i den boken!! Även om jag sett filmen innan och vet exakt vad boken handlar om så blev jag förvånad över hur bra den var!! Jag menar jag längtade verkligen tills jag fick komma hem från skolan och läsa igen :P
Nu har jag iaf läst ut den och vill VERKLIGEN läsa den igen :P Men sen så vill jag ju läsa alla böckerna typ NU men det blir inge kul att se filmerna om man läst boken eftersom då brukar man bli besviken på filmen och det vill jag inte!! men nu ska jag gå ut med hunden vi sees ;*<3<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback