heeej i'm back! :D

heej, igår så hann jag ju som sagt inte uppdatera mer en ett litet stressigt inlägg, så nu när jag har lite mera tid kan jag skriva mer :)

Igår så red jag Tingis i skogen med Våran nya sadel som vi har köpt :) Eller vi ska köpa den iaf (A) Det gcik bra har ju också börjat rida henne på vanligt tränsbett och det känns mycket bättre :)

På FORM clinicen så lärde jag mig jättemycket faktiskt!! :D Jag märkte att ridskole hästen Benjamin var väldigt lik Tingis i sättet så jg lyssnade verkligen och frågade o.s.v :)

---

Idag så har vi ju A-pass dag och sen elevens val altså självförsvaret :) Sen så ska jag fara ut till Tingis och galopp träna vid åkern så hon får samtidigt bygga muskler och springa av sig lite energi :)
Sen så ska jag plugga inför språk provet imorgon och matteprovet på fredag och sen till No proven på Tisdag och Fredag! Helst sjukt varför lägger man alla proven typ samtidigt!! :O? fattar inte det!!

aja dagens outfit idag blev :

 webb cam bild XD

Skjorta - JC-300 kr
Tights- H&M- 49.50 kr
Skärp- ?- ?

sen ska jag har mina "peter pan" skor som jag inte har ngn bild på ;(

aja, nu måste jag skynda mig vi seees ;*<3






Tjena, jag har en önskan, kan du försöka skriva 3-4 inlägg per dag :) I love your blogg!!!!!!!!!<3

2009-09-23 » 10:46:04

Tjena, jag har en önskan, kan du försöka skriva 3-4 inlägg per dag :) I love your blogg!!!!!!!!!<3

2009-09-23 » 10:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback