heej hann inte uppdatera igåår :)

Som rubriken säger hann jag inte etfersom hag hade massor att gör :)
Red Tignis på banan igår och det gick baraa braa men i galoppen bet hon fast lite grann men annars var hon såå fin :D

jaa har väll inte så mycket att säga om igåår elr? :)

Jag har fått skolfotot och jag kan ju medela att alla vi ser heeeelt CP ut!!!! Speciellt jag jag ser verkligen ut som ett CP!!! usssssch säger jag bara på det!! Men vi har skickat tillbaka skolfotot och sen så ska jag få skolkatalogen när den kommer ut :)

Idag hade vi ganska chill dag i dag på skolan eftersom vi har 4 lektioner och sen håltimmar och vi slutar 2 :)
Vi hade matteprov idag och jag tror endå att det gick ganska bra förutom ett tal som jag fick damp på som jag hoppade över :P
Igår BTW så hade vi tyska prov som jag antingen får alla rätt på eller VG för det kändes suuper :)

Idag så har jag varit på stan en snabbis och fixat en sak med mamma och sen har jag spanat in ett par skor som jag ska köpa sen (a) fett snygga de var

det var inte så höga heller :) är det för höga blir det gryyyymt svårt att gå ;P

aja, nu ska jag gå och kolla min hotmail och sen kommer det nog lite Tingis bilder :)
kraaam<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback