Lite fakta om Tingeling :D

Det var ju några som ville veta lite mera fakta om Tingeling så här kommer det lite fakta :D

Namn: Tingeling
Ålder: 11
Kön: Sto
Färg: Fux
Tecken : Envit strumpa på höger bak (eller vänster det blir höger ifall man står bakom henne :P )

Övrigt: Tingeling är en korsningsponny som är importerad från danmark, Hon blev inriden sent jag tror de sa att hon blev inriden när hon var 6 år. Jag har för mig att det står i papprerna att hon tidigare bott på skarasommarland konstigt va?! Hon har tävlat upp till L:a+5 och har inte tävlat så mycke hon har typ bara tävlat 1 ½ år. :) Hon är mycket duktigt på hoppning och har hoppat enkelhinder med ryttare 140!! :O
Hon är verkligen en genom snäll ponny som försöker hoppa i alla lägen :) hon är fin i dressyren också men hon har lite svårt att komma under sig med bakbenen så det jobbar vi på nu :)

jaa, någonting ni jag glömmt som ni vill veta?









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback