ska snart till Tingis<3

okej jag kan inte hjälpa det nu har jag börjat läsa om boken igen och jag har läst den nästan oavbrutet sen klockan 8 :P sen an man räkna bort en timma :P den är nästan bättre den här gången!! Jag har läst den och samtidigt lyssnat på Bellas Lulleby asså låten längre ner och det passade bara sååååå bra ihop!! :D
Nu har jag läst ca halva boken jag har kommit dit Bella ska träffa Edwards familj för första gången :P
aja, ;P

Nu ska jag snart äta lunch innan jag åker till Tingis för att rida med Maja :)
Det ska bli kul! :D Vet inte riktigt vars vi kommer att rida men Maja får bestämma vägen :)
Sen ikväll blir det Kina mat och mys i soffan framför TV:n :D men nu ska jag gåå vi sees :*<3<3<3<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback