Tingeling<3

Till alla som har frågat så går det bara bra med Tingis hon är såå snäll! :D Vi har köpt henne men vi har öppetköp kan man nästan säga i 2 veckor :D

ni som inte har kollat på videon under måste så sjuukt coolt!! :D

--
aja, idag ska jag kanske klippa mig men att jag åker ner till strömpilen istället för stan :) men om det inte finns drop in ( som jag tror det inte gör ) så ska jag iaf boka en tid :)
Vi böärjar 08.40 idag då så ganska chill just nu på morgonen :)
Dagens outfit idag består av en tunn långärmad gulrandig tröja med en liten fick på bröstet ett par mörka blåa Jeans och ett vitt linne :)
 lägger in en före och efterbild när jag har klippt mig :D

aja, nu ska jag snart börja gå Becciz är snart på skolan puss vi sees ;*<3<3
¨







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback