tjoo<3

Heej, nu har jag varit hos Tignis och just nu ligger jag och tittar på Idol :)

Red läänge i skogen med Tingis och eftersom hon tjafsade lite granna så blev det lite längre :)
Imorgon ska jag rida på banan och jobba med att flytta henne mycket och jobba mycket med tempo växlingar och avbrott och övergångar :)

Idag på skolan hade vi ju A-PASS så då jobbade jag med Engelskan och Tyskan och lite matte och det känns väldigt säkert till tyska provet imorgon :)

jaa, det var väll det tror jag?
har lite skriv torka faktiskt.. ;/
men fortsätt att förbättra min blogg blir lika glad varje gång jag får komentarer :D
puss på er nu ska jag fortsätta kolla på Idol sees ;*<3






kan du lägga in en bild på erat klassfoto?

2009-09-24 » 17:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback