Hoppat Esset och ridit barbacka på Tingis :)

BILDBOMB!!

Orkar inte säga så mycket mer än att jag hoppade Esset idag :) Hoppade en bana på 4 hinder var av 2 var ca 65 och de andra 2 runt 50 :) Gick jättebra hon var jätteduktig :)
Red sedan Tingis barbacka på banan. Hon var ganska seg och slö och ville inte riktigt gå fram för skänkeln ( jag får väll skylla mig själv som inte hade några sporrar ) men annars gick hon rätt fint :) Hon bjöd på några riktigta bakutsparkar men jag satt kvar!! :D Trillade inte av en enda gåång :P
Näe , nu kommer nästan alla bilder :) har över 30 stycken på tingis och et blir drygt att visa alla så de kommer väll i omgångar kan jag tro :)









 högt över!!! FAAAACEE!!:O













 haha sött :P









 hahahaha man måste ju få protestera nåågon gång :P





Och nu protesterings time igen :P











Sen blev hon snäll igen och då kunde hon galoppera normalt :P









Jahapp vad tycer ni? :) Får jag godkänt? ;)<3









Kikar in och önskar dej en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-16 » 07:35:56

Guud vad gullig shettisen var :)

Villket krut det var i den ;)

Han var ju sjukt duktig på att hoppa ;)

Vad fiin Tingeling är :)<3



KRAM AMANDA ;D <3

2010-04-16 » 15:16:58

åååååååh fina bilder! :DD

2010-04-16 » 19:56:26

gud så söta du och Shakira är ;] (du och Tingis såklart också)

2010-04-17 » 23:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback