Hoppträning - Serie och zikzak

Träningen idag gick faktiskt jättebra :D Så här gick banan...



Första övningen vi gjorde var den gröna :) Gjorde övningen åt båda hållen men ritade bara åt ett :)

Började med att det var ett kort galoppsprång imellan och sen så längde man mer och mer :)
Den övningen gick faktiskt superbra!! :D Hon kunde korta sig riktigt riktigt bra :D
och hon kunde också länga sig jättebra men det har ju aldrig varit ett problem för henne :P

Sen så hoppade vi serien på långsidan :)
Det gick verkligen SUPERBRA!! :D hon hoppade så grymt fint på alla hinder och hon hoppade verkligen klockrent :D Fick ett stopp på ena oxern en gång i början men då var hon lite elak med mig men sen var hon SUPERFIN!! :D<3 När vi hoppade serien för sista gången så låg sista oxern på 115 i bakkant :D<3 Det är altså MSV B +5 :P <3

Sen på den sista Zikzak övningen så fick vi några stopp och några nedslag men det var mitt fel för jag red som en kratta men jag är verkligen supernöjd med henne :D<3

Pappa filmade faktiskt lite grann så jag ska försöka klippa ihop en film :) är nog inte precis den bästa filmen men men ^^,

näe, nu ska jag gåå pussheejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback