As easy as breathing

For till Granhäcken istället med Elin och red en stund på fotbolls planen där:)

Hade gummibettet på henne och hon skötte sig nästan exemplariskt:)

På vägen dit skrittjobbade jag henne och gjorde lite öppor och slutor och sen när vi kom till granhäcken red jag såhär runt 2 fotbolls mål:



hehe inte klaga på mina paint skills men iallfall så travade jag runt målen och sedan gjorde jag skänkelvikning i mellan :)

Sen gjorde jag 2 öppna och sluta på raktspår och sen lyckades vi med en riktigt bra skänkelvikning i galopp:)

Hon var lite stel i början men sen så släppte det ganska fort och hon gick superbra:)

Sen busade vi runt lite i galopp på  halvlånga tyglar till en början men sen så seriösade vi till oss och galopperade runt i en rätt bra form :)

Sen så travade jag av henne i en låg lång form och sen skrittade vi hem:)
Det tar kanske 15 min att skritta hem från granis.

svar på en komentar så joo jag har fått tävlingsbilder av Minette nyss som jag ska lägga upp snart:)
och det kommer nog film från i helgen när vi tävlar så då blire tävlingsfilmer!

men nu ska jag gåå pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback