Besöksrekord!!

Blev besöksrekord igår :D 101 unika besökare och 210 sidvisningar det tycker jag är bra!! :D Fast om man jämför med andra bloggar äre väll inte mycket men för mig äre det så hejj alla nyingar :D<3


Poseidon igår var faktiskt ganska dålig. Den var väldigt orealistisk och sen att tv3s hundra åriga reklam pauser kommer upp var 5 sekund förstör ju bara filmen ännu mer!! Det borde vara förbjudet att ha reklam pauser mitt i filmer!!

Vaknade typ 7 av att jag trodde min mobil ringde eller jag hörde vibrationen men det var tydligen mammas eller pappas så då vare ju onödigt att jag flög upp ur sängen och började leta i min soffa..Sen kunde jag inte somna om så då läste jag ut en bok :P

Klockan 11 ska jag möta Elin i stallet så ska vi ta en lugn tur till Babbböle eftersom de tävlade igåår :) Hehe kom på nu att jag skrev Granhäcken till Elin i sms men det går ju att ändra fort när man är i stallet.

Sen imorn börjar jag ju jobba igen...
Fick ju 2 veckors "semester" från jobbet när pappa hade semester. Men det ska väll bli kul att få käna lite mer pengar eftersom jag måste spara ihop till ett par tretorn advance om jag nu inte har übertur och vinner de i tävlingen men man kan ju alltid hoppas!!

Aja, men nu ska jag gåå vi höörs när jag kommit hem från stallet pusshejj<3

 också bild från Maj tävlingen :)

Statestiken går neråt för klockan är bara 09.08 än :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback