deep down underground

känner att bloggandet verkligen blir lidnandet och det märks på statestiken som börjar dala neråt igen :(

Känner mig sådär idag.
Rösten är helt störd för jag låter kråka och mitt huvud känns tungt och ihoptryckt sen har jag lite ont i kroppen bara allmänt men jag tror inte jag har någon feber. sen har jag börjat hosta...käänner att det här blir kuuuul!! sen så har jag snytit mig så många gånger att jag har sår i näsan och är helt övertygad om att jag har snytit ut delar av min hjärna!

men jag måste bli frisk nu!! vill inte vara sjuk!! det är så förbannat tråkigt att bara ligga hemma och typ glo på tv och inte orka röra sig spec mycket! sen vill jag ut till ponnyskrutt och jag tänker fara ut till henne imorn!! Jag tänker inte ligga hemma en dag till utan att få träffa henne! Men jag hoppas även på att kunna fara till skolan imorn fast just nu känns det ganske långt bort... :'(

Musiken håller mitt humör uppe nu iallfall men snart är spotifyen slut, tur att jag får ny tid på torsdag.

iallfall så måste jag någondag pallra mig ner till stan eller strömpilen och köpa ett par nya skor och en födelsedags present till Manda som fyller 15 på fredag<3 Mitt lilla Airhead ska fylla moppe!!^^,

ska kolla runt lite och se ifall jag kan hitta nå snygga skor:D<3 vill ha nå höstskor med klack som ska gå typ till vaden :) Mamma köpte ett par supersnygga till sig själv igår och då blev jag också shoppingsugen^^,

aja, men nu ska jag gåå vi hörs pusshejj<3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback