Gud har bönhört mig!!

Det är SOL idag!! :D

Inget regn, knappt några moln, 24 grader varmt!! Jippey!! :D

igår kväll så såg vi i familjen iallfall på "Den gröna milen" som gick på 3 an igår. Jättebra film men samtidigt jättesorglig tyckte såå himmla synd om de som skulle dö och speciellt John han var ju så snäll!!

aja, sen efter filmen var slut runt halv 1 kunde jag inte sova så jag läste en bok :P haha så halv 3 somnade jag nog ^^,

Idag så har jag iallfall varit hos Tingis och idag kunde vi rida till Baggböle :)

Det blåser ju ändå ganska mycket idag så då blir hon lite sprättig och fjantig så för minsta lilla hoppade hon ju omkring och nästan allt var läskigt -.-'
Det är sååå drygt när hon är på sånt fjant humör och sen så vare ju några som höll på att grejja med en båt och det var ju så superläskigt att man gjorde en lite piruett på bakdelen och försökte springa hem -.-'

Efter lite övertalning så var ju ingenting läskigt längre och då var hon jättefin:)

Travade på vägen vid älven och sen red vi ju in på en liten annan stig och galopperade.

Först var hon superspänd och ville inte gå fram i galoppen och sprang mest omkring och tittade runt omkring sig. Sen när vi galopperade tillbaka var hon jättefin och avslappnad :D

Sen så skrittade vi ner till älven och plaskade lite :D
Det var ju jättelänge sedan jag kunnat göra det med henne och hon tycker ju att det är så roligt att plaska.
Hihi vi gick så långt ut att hon nästan var tvungen att simma har aldrig gått så långt ut med henne men hade jag inte vänt tillbaka henne hade hon nog utan tvekan fortsatt ^^,
Sen red vi i vattnet och följde strandkanten och red upp på ett annat ställe och sen for vi tillbaka till stallet :)

självklart var det första hon gjorde när jag släppte ut henne i hagen att rulla sig. först ena sidan och sen andra sidan söötponny<3

oj vad mycket text det blev i det här inlägget ^^,

svarar på en fråga bara innan jag går :)

Bubbis betyder så otroligt mycket för mig och han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och jag kommer alltid älska honom, jag kan verkligen inte säga vem jag älskar mäst för båda två är det bästa som hänt mig!!

ha det bäst pusshejj<3









sv; japp, men det är lika bra att hon får bli såld! hon är så grymt fin att hon förtjänar att få komma till någon tävlingssattsande som kan ha henne och fortsätta att utveckla hon! hoppas verkligen att hon blir såld :) även om det är sorgligt!

2010-08-01 » 17:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback