Hemma hos Mandaa

heej sitter nu i Mandas säng och bloggar :P vi gick ju på stan ett tag och åt lunch på kina resturaang och sen så gick vi in på glitter och jag köpte en svart hårslinga :)

Sen köpte jag en present till morfar som fyller år på fredag och sen köpte jag en T-shirt till mig själv som jag har på mig nuu :)

Nu lyssnar vi på musik på spotify och jag kan ju säga att Manda och jag INTE har samma musik smak!! Hennes skräpmusik får man ju skavsår i öronen av!! ahha fast hon tycker likadant om min musik (A)

aja, nu ska jag gåå pusshejj<3






» anna

haha, emo.

2010-08-11 » 18:45:35
» hanna

hejhej ! Är en liten frågvis tjej som har en ponny ! Jag vill fara på hippo med min häst , äre bara att fara dit? måste dom vara vaccinerade? Vad kostar det , för ibland kanske man bara är där varanan månad eller så ! Tacksan för svar ! ;D

2010-08-11 » 23:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback