Hopptävling stöcke

Vad kan man säga om den här dagen då? Det gick ju allt annat än bra iallfall..

Hon var som seg och hade ingen bjudning i första klassen och vi fick ett oväntat stopp på 3:an en riktig pallnit så då klatchade jag till henne med spöt och det blev ju självkart inte bättre av det och hon blev jättesur och stannade ut sig på hindret efter..

Så jag strök mig till L:an och hoppade en till L:b+5 istället.

Hon kändes bättre framme och var pigg på att springa frammåt men hon bromsade som upp innan hinderna och gick emot de och fick bara kråksprång och det blev som om vi stod stilla i luften och vi fick nerslag och stopp på samma som i förra klassen fast nu var det 5:an och sen stopp på sista i grunden 9:an och då stannade hon långt ifrån det var som hon bara inte var sugen på att hoppa.

Hon hade ingen bjudning mot hinderna eller någonting.. Kändes ju verkligen piss dåligt!

Sen vare ju bara pinsamt att jag ändå kom 3:a i pegasus cupen! Näe usch det kändes inte alls bra att gå in på prisutdelning till cupen bara pinsamt och hemskt!

Men det konstiga är att på filmen har hon öronen spikrakt frammåt och ser bara glad ut även mot hinderna och över hinderna och hon ser bara glad ut så jag fattar som inte..

Men jag tror att det kan vara att hon är brunstig för jag misstänker att hon är det för de 3 senaste dagarna när jag tagit in eller släpper ut henne i hagen igen så stället hon sig alltid och kissar framför tabasco, valacken som står bredvid henne i hagen och hon blir alltid seg och tjurig när hon är brunstig.

men men jag vet inte shit happends och nu går vi vidare det är bara att ladda om ingenting jag hänger upp mig på precis men det känns ju piss!

Men som igår var hon ju som ändå lite seg och ville inte riktigt gå fram men då blev hon ju bara lydig och fin men det var ju mycket lägre då också så hon tycker väll att det blir jobbigt då när det blir högre kanske?

ingen aning men som sagt shit happends och nu laddar vi om inför vindeln om 2 veckor istället:)

det kommer inga filmer från idag för det ser bara cp ut! men men jag får leva på rundan igår för den var jättefin!<3

men nu ska jag gåå vi hörs senare ikväll<3






riktigt fin blogg! och Tingeling var verkligen sjukt söt! :')

lust att följa varandra vi bloglovin? ;) <3

2010-08-22 » 18:11:30

okej, vad snällt, tack:D ska försöka nu:p allt bra?:D

2010-08-22 » 20:05:46

synd, hoppas det går bättre nästa gång:)

men ändå kul med en tredje palcering:):)

2010-08-22 » 20:07:28

Grattis du är en av finalisterna!

Se till att ragga röster så det är du som blir intervjuad =D



regler:

Röstningen avslutas kl 18 på söndag (29/8)

Man får rösta på sig själv ;D



Kramar och lycka till =D

2010-08-22 » 20:54:07

sv; om jag ska vara helt ärlig är det helt omöjligt för dig att förstå helheten..

2010-08-22 » 21:20:42

sv; jo såklart det är

2010-08-22 » 21:27:22

vilken fin blogg du har & grymt sööt ponny :)



ska vi följa varaann via bloglovin?(A)

2010-08-23 » 17:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback