Hoppträning - avstånd

Förlåt för att jag inte uppdaterat idag men jag har bara varit så himla trött och matt i kroppen ingen ork alls. till hoppträningen petade jag i mig en halv ipren och 1 alvedon och då blev jag rätt pigg men nu känner jag mig död igen.. :(

Vi jobbade med avstånd idag på hoppträningen och vi hade någon liten kombination med travbom framför så man kom in i trav.

Men det gick faktiskt bara bra idag:) Hon bjöd ändå mot hinderna och hoppade jättefina språng och det kändes att hon försökte:) I stöcke försökte hon inte alls! Men nu hoppade vi inte så högt heller det högsta låg väll på max 90 kanske?

men hon var iallafall fin och vädligt lydig. Nästan lite för lydig..jag skulle vilja att hon hade lite mera go i sig och ta för sig lite mer men hon behöver ju samtidigt inte göra det på så låga hinder så då är det väll bara bra att hon är lydig? Nöjd är jag iallfall och sen får vi väll se hur det går i Vindeln :) Om det går dåligt första dagen tänker jag inte åka dit andra dagen då känns det bara onödigt och då far vi inte till kågedalen heller så jag hoppas verkligen att det går bra nu!! :) men det tror jag bara jag har lite mer tryck i henne så:)

blir inge tavelsjö för mig. vågar inte riskera att bli ännu mer förkyld för det har jag verkligen inte tid med! Ska typ åka till vårdcentralen imorn och kolla halsen och se ifall jag har nå skit där. hoppas inte jag är inget fan av pencelin (stavning?)

aja, men vi hörs imorn pusshejj<3

bild från i våras:)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback