I'm back in buissnes!

helluu allihopa nu är jag tillbaka igen! :D Saknat mig?:P

Det var faktiskt roligt att kolla statestiken och se att den inte gått ner speciellt mycket det är alltid kul! :D

Ska snart fara ut till stallet jag och Elin ska rida bortanför Granhäcken och utforska lite stigar och kanske se ifall man kan bygga upp något liten träng hinder :D Sen ska vi putsa alla grejer och packa inför tävlingen på söndag så allt är klart! :D

wiie ska bli såååååååå roligt att tävla igen det var ju typ 100 år sedan sist känns det som.

Sen så får vi se ifall mamma och jag far ut och kollar på tävlingarna som börjar klockan 4 idag och ifall vi gör det åker ju kameran självklart med :)

aja, men nu måste jag gåå pussvihöörs<3






hahahahahha, du kommer aldrig gömma det som hände på planet(a)hahahahha<3

2010-08-06 » 10:37:44

fina:)

2010-08-08 » 15:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback