It's a piece of art

Heej har inte kunnat uppdatera eftersom jag har jobbat en stund idag:)

Har iallfall på ett ungefär kommit på något jag skulle vilja ha den är ganska lik Mikaelas men men den var supersnygg!

hahahhahaha gjorde en skiss igår som jag skickade till minette asså helt seriöst ni kommer aldrig få se något som är snyggare än den skissen!! Man skulle ju kunna tro att jag är en känd konstnär alltså!!

här kommer min extremt proffsiga och supersnygga skiss!



Har ni någongång sett något så snyggt? Skulle inte tro det va jag en en sann konstnär!! :D

Kan ni se vilka bilder jag har tänkt ha med? hihi om ni gör det är ni verkligen begåvade!!
hahaha iallfall så skulle jag vilja ha något liknande :P

haha mer tänker jag inte avslöja (kanske för att jag inte vet mer själv^^,) men Minette kommer nog på något supersnyggt!!

Fick iallfall lite fina bilder från johanna östensson från när jag och Elin tränade i söndags.
Ska snaart lägga upp de hehe fast Tingis ser typ sur ut på alla bilder:P det är mäst dresyr bilder faktiskt och det var ju där det gick åt skogen för oss eftersom vi båda surade ganska mycket. Vi ston ni vet.. ^^,

Maja har iallfall Tingis idag så de skulle fara ut på en skritt tur så det blir som tingis vilodag idag:) blir braa bra att hon får vila innan tävling. Imorn ska jag rida mot baggböle och känna på henne i alla gångarter kanske göra lite ökningar och minskningar så jag känner att hon lyssnar på mig och sen äre fan bara å köra!! :D

är verkligen supertaggad!! :D

Men nu ska jag lägga upp bilderna vi hörs snaart^^,<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback