REEEGN

Nu har det ju regnat i ca 3 dagar i rad igen och man märker verkligen att det är höst nu.. eller augusti är väll en sommar månad men just nu känns det bara som om det är höst! Det blir mörkt på kvällarna och det regnar alltid någongång under dygnet och sen börjar skolan om exakt 2 veckor och sen tar tävlingssäsongen slut och sen blire ett halvår av massa snö,kyla tjockis overallen och hästar med supertjock vinterpäls inpackade i dubbla täcken...

USCH!!!!! känns INTE som något jag längtar efter precis...

näe nu blev jag depp alltsåå!! :/

Ajaa imorn ska jag ju jobba igen så det bir upp och hoppa klockan halv 7 men sen måste jag sluta tidigt för att mamma jobbar och maja är borta så jag måste gå ut med hunden men det gör mig ingenting förutom att jag får mindre lön :P

Men så fort min lön kommer in för månaden så ska jag se över hur mycket jag har och beställa tretorn och sen kommer jag nog vara pank ^^,

aja, men nu ska jag gåå ska nog snart hoppa i säng harebääst pusshejj<3



btw du som komenterade så vare faktiskt en regional L:c så jag blev faktiskt förvånad inget av hinderna måste ha varit över 75 för annars har jag bivit "höjd blind" (A) puss<3









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback