Run don't walk

Nu vet jag iallfall vad man gjorde där på bikbok igår:)

Det var Blogawards turne och nu var de i umeå så blondinbella var där och sweetnothing och någontill bloggare som jag inte kommer ihåg.

Men iallfall så haed de låst kungspassagen när man skulle dit och när klockan var 6 släppte de in en och så vare en sorts namnlista som de checkade av att man var "anmäld eller bjuden" och sen fick man gå förbi någongrej men skärmar så då blev man fotade och sen skulle blev man fotograferade med Blondinbella som stod vid ingången. Vi tror att det var valfritt att fota sig med henne men eftersom alla före oss gjorde det kändes det pinsamt att bara gå förbi medans hon stod där och tittade på en.

Sen så fick man en goodiebag av waynes coffee hous med en flaska mineralvatten, en chokladbit och en rabattkupong och de serverade gratis cupcakes och kaffe (nu dricker vi inte kaffe då).

Sen gick man runt i butiken där det var 25%rea på allt och om man shoppade innan 20.25 kunde man vinna en rabattkupong värde 500 spänn:)

Sen var maybelline där och man kunde bli gratis sminkad hur man ville och Schwarzkopf var där och man kunde få håret stylat:)

efter lååång övertalning lyckades jag övertala Manda att bli sminkad hon blev superfin!! :D

Jag köpte iallfall ett par örhängen där som jag kan visa sen de är typ 2 vingar med lite strassstenar på jättesnygga! (påminn mig betala 50 spänn till Manda!)

Sen så pratade blondinbella på scenen om sin nya bok och sweetnothing pratade om sin 50-tals blogg och någon kille som hette magnus sjöng låtar och han var faktiskt jättebra:)

Och sen påvägen ut fick man en goodie bag från blogawards som innehöll:

En tjocktröja, trosor,nagellack,size hero pin, nyckelband, läppglans, Oasis+ dust it , Oasis+ shine it, vecko revyn tidning, reklam papper och något mer..

Men eftersom vi fick ta Mandas kompis plats så delade vi upp det så hon fick lite grann så det jag fick var det här:









blev nog mäst glad över dust it produkten eftersom min egen snart är slut och jag planerade att köpa en ny:)
Men shine it vet jag inte riktigt vad det är för något. Någon som vet vad den har för funktion?:)

aja, ska åka ut till Tingis senare idag för när jag har ridit klart ska jag linda hennes ben och fixa inför en natt inne och jag vill helst inte att hon ska ha lindorna så länge för jag vill att de ska hålla bra över natten:)

men vi hörs senare idag pusshejj<3






» lina

kolla in på fannystaaf.blogg.se hon har skrivit vad shine it är för produkt alltså hur man använder den osv:)

2010-08-20 » 12:35:46

2010-08-22 » 14:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback