Sunny dayy

heej tog bussen ut till stalet 08.08 eftersom Elin skulle på bröllop sen så var vi tvungen att fara ut tidigt ifall vi skulle rida tillsammans :)
Red på åkern en liten stund och bara kände igenom de i alla gångarter. Tingis kändes väll ganska fin men seg och ville inte riktigt gå fram för min skänkel. hade ju kanske inte de bästa skorna att rida i tygskor och jag hade inga sporrar heller men ändå...

Sen var jag hemma vid halv 12 och har ätit lunch och tittat lite på tv och sedan har jag lagat och solat ett tag!:)
Men av någon anledning så går solen i moln precis när jag lagt mig bekvämt :P

aja, ikväll ska jag bara vara hemma och ladda upp inför imorn och det blir en tidig kväll eftersom vi måste vara i stallet senast 7 för vi måste vara på Surf vid 8 och jag startar ju första klassen som börjar 09.00 :)

Näe, nu ska jag gåå vi hörs pusshejj<3

Bild på Linn och Apache som kom 2:a!







Har du några bilder på mig och Rapido/Kodac?

Om du ska fota i morgon får du gärna fota mig, rider L:A med Kodac=)

2010-08-07 » 19:06:08

har du några bilder på mig och golden sunrise?:)

2010-08-08 » 00:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback