SV

Jag hoppar inte L:b+5 på lördagen för att det finns ingen sån klass den dagen:)
Men även om det hade funnits en sån klass hade jag ändå valt att rida 2 på söndagen istället för att den på söndagen är ju somsagt Pegasus cupen som jag leder och jag vill hellre hoppa en klass på lördagen och känna på underlag och känna hur Tingis känns och sedan kunna satsa på söndagen:)

joo, L:a är ju DM finalen men jag tävlar inte DM:et så jag hoppar bara själva L:an ;)

har kollat lite på startlistorna och jag är först i L:an spännande!! :D<3

Hon är såå vacker!






läs gärna min blogg varje dag och kommentera massa, :)

2010-08-14 » 21:16:03

det finns visst en lb+ den dan och du har ju ingen chans i dm annars...

fast du anske inte vill vara me i det(;

2010-08-15 » 10:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback