Tears don't fall

Ikväll blev det faktiskt att äta pizza på pizzeria med mamma och pappa innan vi åkte och hämtade maja på hippo eftersom maja hade ridlektion.

Då var jag ju tvungen att gå och hälsa på älsklingen också. Egentligen borde jag inte göra det för att det är lika jobbigt varje gång. Men det jobbigaste med det är att han ser så ledsen ut. Hans ögon har inte samma busiga glimt och man ser inte den där glimten i ögat på honom när han ser att det är jag som kommer, som han gjorde förut.. Han ser mig nog bara som en i mängden av alla som gått in för att gosa med honom.
För mig är han ju så mycket mer än bara en droppe i havet.
Jag kommer iallfall aldrig glömma honom<3

Sen så har jag faktiskt ritat lite grann. Blev någon sorts ballerina blev rätt nöjd med den också :) sen skulle ja tappa ut majas badvatten och på något sätt lyckades jag skära upp tummen :S
Ser typ ut som jag snittat den mitt i som ifall jag skulle skära en tomat. Har ingen aning om vad jag gjort för jag märkte det inte förän jag såg att det kom blod på handduken jag torkade händerna med.. konsigt :) aja ett plåster löste ju problemet snabbi iallfall ;)

Imorn blire att fara ut till Tingis och rida lite på åkern :) Sen  imorgon ikväll åker vi till mormor och morfars stuga och ska äta kräftor och fira morfars födelsedag :D MUUUUUUUMS KRÄÄÄÄFTOOOOOR!!!!<3<3<3<3
Så imorn och på lördag blire dålig uppdatering eftersom vi sover över där :) Men systemen åker med så det blire väll härliga bilder iallfall :)

aja, nu ska jag gåå pusshejj<3

 Tears don't fall tears don't fall..<3






"Your tears don't fall, they crash around me" - Bullet For My Valentine's enligt mig bästa låt.



sv: Åh, det är så bra!

2010-08-13 » 00:02:58

Hjälp mej att välja utrustning till lördagens hopptävling. Mitcha och matcha själv, Du bestämmer! :) http://emblems.blogg.se/hast/2010/august/lasarfraga-tavlingsutrustning.html

2010-08-13 » 01:29:42

Idag är det fredag den trettonde. Är du skrockfylld? Tror du på detta med att fredag den trettonde är en otursdag?

2010-08-13 » 08:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback