The game is on

Ponnyn är pigg, grejjer är putsade, packade och instoppade i tävlingsskåpet och nr lappar är på plats!

Blev lång dag i stallet idag tog bussen ut som gick 15.08 och har nyss kommit hem och hetsätit en stortallrik med god mat och sen står den en äppelpaj där nere som jag nog också måste äta en bit av tillsammans med glasss^^,

Känner att det blev dålig uppdatering idag men jag har legat ute och solat och läst Breaking Dawn hela dagen tills jag for till stallet:)

iallfall så imorn kommer förhoppningsvis upp en tävlingsvideo om det inte ser otroligt jättedåligt ut eller går superdåligt men det gör det hoppas vi ju inte att det gör! Vi hoppas ju att vi vinner iallfall att vi går nolla på en bra runda:)

men nu ska jag gåå önska mig lycka till imorn så hörs vi efter tävlingen!!



1 vecka kvar idag!! :D<3






supersnygg ponny!

2010-08-20 » 22:52:41

Hoppas det går suuuper på tävlingen :D

Ni ser jätte snygga ut på bilden ;)



Vad händer om en vecka? :)

2010-08-21 » 14:05:37

1 vecka kvar till vad?

2010-08-21 » 17:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback