Tomorrow i'm going back too hell

Imorn äre allt dags att gå tillbaka till fängelset igen.. Fan ingen lust alls! Sommaren har varit underbar och gått alldeles för snabbt, vars tog all tid vägen?

Imorn börjar vi alltså 08.20 har ingen aning om vars man ska träffas eller när vi slutar för dagen men det borde bli innan runt lunch iallafall. Ska möta upp Elin i stallet vid halv 3 och då ska vi rida ut, blir förmodligen till baggböle:)

Sen har jag dåligt samvete för att Tingis sover utomhus nu när det regnar och hon har inget vind/regnskydd. Eftersom Mio och Tingis bytt hage för det fanns ingen mat kvar i den andra. Så nu står de i varsinn hage bredvid varann och Mio har en grus hage med lite ogräs som sticker upp med sin lunchbox och vindskydd och Tingis har en gräshage med massa mat utan vindskydd..
Som tur är har hon ju fått på sig det varma regntäcket men ändåå!! Vill inte att hon ska sova ute när det regnar. speciellt inte när det inte finns regnskydd.. stackars älsklings ponny :(

iallafall så är jag med i en tävling som heter värsta/pinsammaste dressyrbilden så nu tycker jag ni ska rösta på mig så jag vinner^^,

Min bild är längst ner:P

Rösta HÄR



Rösta rösta rösta^^,





» Saga

jaha.. men man kan ju alltid tänka bättre lycka nästa gång och jag vet att ni klarar det så duktiga och långt som ni har kommer :)

2010-08-22 » 21:39:29

Hästarna klarar sig bra ute i regnet :) Det är ju trots allt inte så himla kallt ute ännu :)

2010-08-22 » 22:18:31
» Elin

Men johanna, om det var så viktigt, varför for du inte dit själv då?

Dessutom så klarar dom sig, det regnar ju inte nu och det ska vara bra väder i morgon.

2010-08-22 » 23:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback