What a feeling

Ja vi gillar feber!! Eller inte!!! vaknade typ halv 2 och var vaken till halv 3 pga att jag frös som en galning och sen drömde jag bara massa konstiga grejer och allt var så konstigt. Men petade i mig en ipren i morse och nu känner jag mig hyfsat pigg:)

mamma och jag har nyss kollat på dansfeber på tv4 play och jag menar huur bra var inte Morgan Alling i Flash Dance!!:D haha såååå gryyym!! Om ni inte såg det måste ni se det på tv4 play:D

såå idag kommer jag ha tråktråkar dag och bara vara hemma och slöa.. jag vill ju fara ut till ponnyplutt men eftersom jag är sjuk ska maja ta henne. hon ska rida med Signe som har Gaggiz så det blir nog braa:)

aja, nu ska jag gåå vi hörs pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback