You bury me alive

idag har jag hittils tagit 6 halstabletter, 2 ipren och 4 nässprayar...

Gick hem från middagen och jag känner att febern kommer att komma krypande varesig jag vill det eller inte..Fuck!!

Har inte tid att bli sjuk nu till tävlingen nästa helg och näe inte fan blire bättre av att "sova" i tält och vandra i berg. Men alla kommer typ tro att jag skolkar om jag inte far på de eftersom jag typ sagt hela veckan att "faan vad hemskt det ska bli" men om jag får feber tänker jag FN inte vandra i berg och sova i tält. om jag får feber tänker jag ligga nerbäddad i min säng och sova hela dagen och dricka massa te och varm choklad och tycka synd om mig själv!

Imorn äre ju hoppträning på kvällen och jag hoppas det går braa:) Förhoppningsvis är hon ju på bra humör och bjuder mot hinderna för om hon ska börja vara som om var i stöcke kommer det bli supertråkigt ju för där var hon bara helt död mot hinderna.. :/ men aja vi får se:)

näe nu ska jag fortsätta dricka min varma choklad och kanske flytta ner till TV:n?

vi hörs imorn pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback