ännu kallare!!

Förstår inte vad det är med världen idag!! :O Varför ska det vara så otroligt kallt!!?? Blev tjockis overallen på idag i stallet och ut i skogen. Där var Tingis lite dryg eftersom hon var "livrädd" för en gran som snön hade trillat ner ifrån granen så då började hon tjura och ville vända hem och hon la av några rejäla bock/sparkar men sen lyckades jag övertala henne att det inte var farligt och då gick det bra sen :) sen nu har jag åkt hem och sen for jag och mamma och hämtade ut ett roligt litet paket från hööks :D
Där låg min försenade födelsedags present :)
ett par mörkblåa jeans ridbyxor och ett rött sadelskydd + gummiboots till Tingis :D supersnygga men ridbyxorna var storlek 160 så det var lite för stora i benen och ganska stora i midjan men om man viker ner kanten går det bra + att de krymper i tvätten sen :)
aja, nu ska jag se lite på tv vi sees<3

snygga va? :D<3





Fina ridbyxor :]

2010-02-19 » 19:28:01

Jag har också sådana;D

2010-02-20 » 21:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback