Barbacka

Heej, har kommit hem från stallet för ca en halvtimme 40 min sen :) Red barbacka idag på banan eftersom det är så grymt dåligt underlag i skogen just nu eftersom någon har kört med en skoter typ överallt i hela skogen och då är det jättedåligt underlag iaf :)
Hon var rättså fin idag :) Red på 3 delade och ibörjan när jag skulle plocka ihop henne blev hon lite sur och sparkade bakut några ggr men sen så fann hon sig i att jag tog i henne :) Vissa stunder var hon lite för mycket att hon krullade ihop sig men annars var hon fin :D Red lite volter för att få henne att runda sig och forma sig runt skänkeln :) Det tyckte hon var ganska jobbigt så då slog hon mot skänkeln igen men annars kunde hon forma sig rättså bra :) Sen så galopperade vi lite grann också :P Hon har ju MYCKET skumpigare galopp än trav så jag kände mig inte så graciös när jag studsade upp och ner :P Men hon var ganska fin i galoppen också :) Liiite lam i bakbenen men annars bra :)

Sen var jag duktig och smörjde upp alla grejjer och lindade upp alla benlindor (A) haha^^,

nä, nu ska jag se på OS vi sees ;*<3

 JAG VILL HA GOOODIIS<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback