Bilderna från igår:)

var en otroligt seeg skoldag idag. Sista timmen hade vi matte och jag var helt och hållet borta :P jag orkade verkligen inte anstränga mig ^^, inte för att jag inte förstår det jag gör utan för att jag orkade verkligen inte :P
Sen for jag till Tingis och hon var ju på PMS humör ggr 1000!!! Det började med när jag tog in henne i boxen för då försökte hon sparka mig 2 ggr. Sen fick jag jaga runt henne i boxen ett tag tills jag fick tag i henne och då band jag uppe henne i gallret på boxen. då blev hon väldigt snäll iaf :P Sen så när jag skulle sitta upp så vägrade hon att stå still och sprang runt runt i cirklar och sen så när jag äntligen kommit upp och skrittat väldigt länge och skulle börja plocka upp henne och komma fram i trav så satte hon bara emot och när jag kickade till henne för att gå fram så började hon bara sparka bakut och bocka. Då först blev jag lite ställd för då blev jag rädd att hon hade ont någonstans. då hämtade jag Alexd som har Shakira så fick hon kolla på henne och hjälpa mig ett tag och sen så gick det rättså bra så då gick hon iväg igen och sen efter det så blev hon världens snällaste Tinga :P Hon var otroligt fin i galoppen idag och det känns nästan som att hon har blivit starkare i högergaloppen nu än i vänster :P haha då får jag börja träna vänster galoppen mer då :P

aja, nu ska jag sluta babbla om min PMS ponny för nu ska jag lägga upp lite bilder :)

 jag igår morse :P

































Det var alla bilder :) Nu är jag ganska säker på vilka bilder jag vill ha till Designen nu men nu ska jag fixa lite grann och göra upp en skiss puss vi sees<3





jättefina bilder! :D

lilla surponnyn xD

2010-02-12 » 23:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback