Dressyr lektion

Godmorgroon :) Igår red jag ju dressyr lektion med Tingis på hippo :) Gick braa:) red på de 3 delade bettet och hon var lite seg i munnen men annars gick hon fiint :) Vi tränade på galopp avbrott och det gick rätt bra i slutet. Hon har svårt att kunna stabillisera upp sig på en så kort tid så då blev galoppen lite kantig och i avbrotten blev hon lite snubblig men sen i slutet gick det ganska så bra :) När vi galopperade fram på en volt kändes hon väldigt rund och fin men sen i slutet började hon tycka att det var jobbig och då ville hon inte riktigt ta min innerskänkel så då blev det lite tjafs ett tag men sen gick det också bra :)

Idag så blire nog att rida i skogen eller barbacka på banan beror lite på om det blir varmare eftersom ifall det är jättekallt vill jag inte ta av henne alla täcken och bara låta henne ha ett ländtäcke eller en fleece över eftersom jag vill inte att hon ska frysa. Just nu är det -25 grader och igår morse var det -30!! Helt galet!! Jag trycker faktistk att det borde bli sommar nu!! Fast jag har ju tyckt att det ska bli sommar ända sedan det blev vinter men ändå ^^,

aja, nu ska jag snart gå till skolan börjar 20 i 9 och då har jag trååk tråååk bild :(P
Vi sees puss<3






sötnosar! :D <3

2010-02-24 » 19:29:59
» hanna

håller med gabbis! :)

2010-02-24 » 20:15:18
» Saga

Okej, men du behöver inte känna dej stressad :)

2010-02-24 » 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback