Happy Birthday

Haha, ska man verkligen behöva klaga för att ni ska komentera :P nu hade jag fått ganska många komentarer när jag loggade in :P

Till rubriken så ska vi fira mig idag :D<3 Jag fyller ju ientligen år på söndag men då har vi inte tid att gratta mig så jag får fylla år idag istället :P Hoppas jag får fina paket och jag hoppas mäst på en systemkamera men det är jag ändå 100% säker på att jag inte får men ändå ^^,
Har ju sovmorron idag så vi börjar 10 i 10 :) sköööönt. sen ska jag sluta efter lunch för å ska jag till Tingis eftersom hon ska skos :D Hon får mycket ompyssling nu iaf först rakning och nu skoning :P ska försöka om jag hinner ta ut henne en sväng på banan innan hon ska skos. Kommer inte rida så länge bara känna igenom henne litegrann :)
aja, men nu ska jag gåå måste fixa lite grejjer och såå men vi hörs senare pusshejj<3

jag idag





puss vi sees<3





» mamma

egentligen, kommentera, så stavas det gullsnutt!

2010-02-05 » 12:39:23

Grattis i förskott :]

2010-02-05 » 15:55:30

GRattis i förskott! :)

VIlken systemkamera vill du helst ha då?

2010-02-05 » 18:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback