Hoppträning på jaktstången

hopptränade på jaktstången och det gick superbra!! :D hon var verkligen jättefin och hon var lugn lite "svajjig" ibland mot hinderna men annars fint :) Pappa/Maja fotade lite grann men eftersom ljuser i ridhuset är ganska dåligt blev bilderna suddiga för det var svårt att göra det osuddiga. det var 2 st hoppbilder jag sparade för de var bara lite suddiga. Lägger nog upp de bilderna imorn + lite som jag fotade i morse<3
Iallafall så fick jag min feedback av Frida att hon tyckte det såg jättebra ut och att vi ska köra på ett sånt bett fast ett i gummi så det blir lite mildare :) nu har vi beställt det iaf :) aja, nu väntar sängen, väckarklockan står på 06.00 inte trevligt...





sv: Okej. :) Jo, men säg till när du har alla bilder klara! Jo, det kan jag göra.

2010-02-07 » 23:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback