iiiihh!!

Som ni ser så håller min blogg under uppdatering så det kanske se lite rörigt ut nu men det kommer bli superbra sen!! :D Jag älskar Designen redan :D


Idag ska jag skriva grönt kort provet!! Provet börjar skivas klockan 09.30 och sen får man väll skriva tills man är klar (A) Men eftersom jag har lunch-hö idag så måste jag vara klar innan 3 iaf :) men det tycker jag ändå att jag borde haha :P
Sen blire en tur i skogen med PMS ponnyn och jag hoppas att hon är på bättre humör idag :P aja, nu ska jag gåå vi hörs sen när jag kommer hem puss<3





det blir ju toppenfint! vet du, om du vill ha riktig proffshjälp med fotandet så tycker jag du ska mejla din andra faster, hon är ju faktiskt fotograf på riktigt (har gått fotohögskolan osv)och har alltid använt nikon (plus hasselblad och leica)

lycka till med ditt gröna kort!



2010-02-13 » 08:56:47
» Hanna

Superfin header ! :)

2010-02-13 » 11:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback