Jag är smart!!

Jag har lärt mig en ny sak idag!! :D är OTROLIGT stolt förstår ni :P men kan inte säga vad det är utan det kan jag säga imorn :P

btw fick jag en fråga för ett tag vilken hovslagare vi har och jusst nu kommer jag inte på vad hon heter :P Hon är iallafall jätteduktig och hon har med sig egna skor i rätt storlek så vi behöver aldrig köpa skor eller broddar eller sulor o.s.v hon har allt :) är lite dyrare men men :)

aja, ha lyckats sammanställa en vecko planering så kan skriva upp den nya :P


Mån: Skogen galopparbete. öva galopp , halt, galopp ,halt. Jaktstången.

Tis: Maja rider (gjorde ju det idag måndag och tisdagen är sånt som har varit ) dressyr träning. Hackamoret.

Ons: Skogen. Galopp arbete igen. övergångar och tempo växlingar i djup snö. 3 delade

Tos: Vila.

Fre: Tingis skos. Liten stund på banan ganska lugnt i alla gångarter jobba lite skänkelvikningar öppnor och slutor.  Hacket elr 3 delade

Lör: Maja tar henne och rider ut i skogen med Maja och Roffe.

Söndag: hoppträning på raka stångbettet (förhoppningsvis) annars pröva jaktstången.

aja, hoppas vi fattade något av de:) aja, nu ska jag soooova pussgodnatt<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback