Lågt blod tryck

Vaknade imorse klockan 7 och då skulle jag som vanligt gå upp för att sminka mig och göra mig i ordning till skolan. Men så fort jag satte mig upp så började huvudet snurra och jag mådde jätte illa och det kändes som om jag skulle spy! :o Jag blev ganska rädd ändå eftersom jag inte brukar må illa och huvudet brukar defenitivt inte snurra. på 1 timme hade jag iaf tagit mig till badrummet och då hade jag också pratat med pappa som trodde att jag kanske hade lågt blodtryck. Jag visste ju inte hur länge det skulle hålla på så pappa ringde och sjukanmälde mig. Sen for han på jobbet och maja for till skolan och det var bara jag och basse hemma. Jag gick lååååååångsaaaaaaamt ner på undervåningen och la mig i soffan och bökade ner mig i den lite grann och sen tror jag att jag somnade till någon minut för sen när jag vaknade mådde jag ganska bra igen!! :D så just nu har jag mått bra i ca en halv timma :) Hoppas det håller i sig nu. Känner mig ganska trött men det går nog också över snart :)
aja, det var min hemska morron iaf. Det var då verkligen inte kul!! Tror jag har haft lågt blondtryck en gång tidigare för kanske något år sedan har ett svagt minne av det men men :)
aja, nu ska jag ladda in lite bilder på datorn. Det är bilder jag fick av Emma (som rider Diana i hoppgruppen där jag red Bubbis) som hon hade fotat under prisutdelningen i L:An och lite bilder från när vi kom ut från prisutdelningen. Med Bubbis såklart<3 Asså usch vad jag saknar honom!!! Verkligen!! När han ska pensioneras ska jag köpa honom!! Jag har lovat honom det och Mamma säger att ifall jag betalar honom själv så kanske det går!! Jag tänker då inte rida honom iallafall kanske någon enstaka gång om jag inte hinner växa massor mer, men annars ska han vara min mys och gos ponny! Han ska bara få gå i hagen och bli tjock och sen ska jag gå promenader med honom och longera honom och kanske löshoppa honom någon gång<3 Men det lär ju dröjja ett tag innan de säljer honom för han är ju somsagt världens bästa häst!<3

 I will do whatever it takes to get you back<3





Blue eye är verkligen den sötaste hästen! Önskar att jag var några cm kortare hah ^^

2010-02-04 » 20:43:16

lågt blondtryck HA HA HA HA!! Jag tror du har ganska högt blondtryck i bland lär du dig inte att stava i skolan eller. puss puss/ pappsen

2010-02-05 » 09:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback