Rakad<3

Nu har min Bäbis blivit rakad och hon blev såååååå fin :D<3
Synd bara att när man rakar henne kommer alla gammla ärr hon har på kroppen fram, t.e.x ett jättestort svart som löper längs ena bogbladed. Ser precis ut som om hon fått en spark med en hästsko. skulle inte förvåna mig så bitchig som hon kan vara ^^,
Vi rakade bort T:et så nu har hon rutor på andra sidan och sen så rakade vi ganascherna på henne :) Hon blev JÄTTESÖT!!<3 sen vare ju Shakiras tur och hon var ju sååååå söt när Alex hade gjort en knopp i hennes pannlugg<3
För övrigt ska jag lyckas sy ett ländtäcke till Shakria eftersom det inte finns något att köpa i hennes storlek :) det ska vara rött med fleece foder och sen så ska jag brodera med en brodyr maskin Shakria på ena sidan (a) hon kommer bli sååååååå söt!! :D
Lägger in bilder på hur rakningen blev imorrn eftersom jag inte orkar ta fram massa USB kablar :) aja, nu ska jag äta upp min middag vii sees<3






jaa vad skönt! :D



--------------

Sv: jag jobbar både på bion här i rättvik och på travet hos en travtränare :)

2010-02-04 » 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback