Stallet :)

Det var faktiskt inte så kallt som jag trodde det skulle vara :) Men det blev ändå en snabbis på banan barbacka :) hon var så gryyyymt fin i traven!! :D Man kände verkligen hur hon jobbade upp sig med ryggen och trampade under sig med baken och hur hon vilade lite på steget :D!! Sen så trillade jag bara av en gång ^^, Det var i galoppen och då slängde hon sig åt sidan så då gled jag av :P haha, sen låg jag där på rygg och tittade upp på henne. Hon tittade tillbaka på mig med spetsade öron och sen tryckte hon sin mula i mitt ansikte :P haha söötaste ponnyn dåe<3 Sen så vare bara att hoppa upp och fortsätta :P Då fick jag till en jättebra galopp :D hon balanserade upp sig bra och kom igång med baken och böjde på nacken :')<3
Mamma skulle ientligen ha fotat när jag red men hon ville inte så då blev det inga bilder ;( men hon får fota någon annan gång :)
aja, nu ska jag äta upp min lunch och fortsätta kolla på konståkning vi seees<3






Manga kramar fran oss i varmen Hor att ni har kallare Har sett Tonfiskar Rocka o Svardfiskar i dag. Halsa alla Kramar.Fr. Oss.

2010-02-20 » 18:37:34

usch för denna kyla! :( Vi har typ snöstorm.. :S

2010-02-20 » 19:16:28

Rider du med skor + shortchaps eller ridstövlar? :)

2010-02-20 » 21:11:21

Ja jag håller med! ;o

Kylan kan gå och ta sig!

2010-02-21 » 10:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback