STARTLISTORNA HAR KOMMIT UPP TILL FEBRUARITÄVLINGARNA!!!!

iiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det ska bli SÅ KUL!!!!!!!!!

www.hippologum.se om ni klickar er vidare in på tävling så finns det startlistorna där!! :D

i första L:cn så är jag start nr 7 av 21 startande och sen i andra L:cn så är jag start nr 7 av C-ponnyerna eftersom det är ihopslaget kategori C och D :( vilket ger mig en ännu mindre chans att bli placerad men fy satan vad jag ska satsa nu!!!!! eftersom det är 21/22 startande i klassen ger det 6 placeradne enligt TR I.
Det roliga är att jag inte är speciellt före en tävling, på tävlingsplatsen eller innan jag ska in på banan. Jag blir bara så sjuuuuukt koncentrerad. Det blir att jag kommer in på banan,hälsar på dommaren, får startsignal och sen rider jag över första hindret och sen så bara försvinner allting och jag hamnar i en sorts "ridkoma" :P Jag gör allting automatiskt och jag stänger av allting runt omkring mig. Sen så "vaknar" jag igen när jag ridit igenom mål :P
Men det är nog bra att inte vara så nervös utan jag blir verkligen taggad och fokucerad på min uppgift D.v.s att rida så bra jag kan!! :D nu är det typ bara en vecka kvar och jag hoppas verkligen att det går bra på banträningen nu imorn :D jag hoppas de släpar ut alla läskiga hinder som finns på hela våran anläggning så hästarna kan "titta" av sig lite grann :P typ ställa upp en mur, runda vattenmattor med små gummiankor som står ovanpå. Skärmar, blomlådor, gosedjurs tigrarna, tyg ormen, smala röda stopphindret... tror jag fick med alla konsitga hinder som vi borde ha, hahhahah :P
aja, nu hoppas jag att vi kanske inte behöver ha aallaa titthinder eftersom man vill ju gärna komma runt banträningen också :P haha, aja men nu så ska jag snart gå och äta frukost vi sees<3



 alla rosetter jag har hittills iaf (A) 16 stycken och 9 av de är med Bubbis<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback